Tour de Food

Een kijkje in de keuken, ontmoeten, in gesprek gaan en advies ontvangen van werkgevers in de foodbranche uit de regio. Het kan op donderdag 19 januari 2023 van 12.30 tot 18.00 uur tijdens de Tour de Food, die speciaal wordt georganiseerd voor werkzoekenden die interesse hebben om in de foodindustrie te (blijven) werken.

Tijdens de Tour de Food worden Van Delft Biscuits uit Harderwijk, Vecozuivel uit Zeewolde en Bieze Warehousing uit Nijkerk bezocht voor een kijkje op de werkvloer!

Na deze rondleidingen is er bij Aeres (V)MBO in Nijkerk een Meet & Greet Banenmarkt voor werkzoekenden en geïnteresseerden, waarbij zij de mogelijkheid krijgen om 14 werkgevers uit de regio te ontmoeten en hen persoonlijk te spreken. Ook worden deelnemers geïnformeerd over de opleidingsmogelijkheden in de foodsector.

Heb je altijd al eens een kijkje willen nemen in de food fabriek? Om te kijken hoe het er daar aan toe gaat? En: om te kijken of het werk bij jou past? Pak dan nu je kans!

📆 Donderdag 19 januari
🕘 12.30 – 18.00 uur
📍 Startpunt: Luxoolseweg 1, Nijkerk

Dit evenement wordt georganiseerd in samenwerking met VeluwePortaal.

Meld je nu gratis aan!
👉 www.bit.ly/tourdefood

*Aanmelden kan t/m 16 januari 2023.