Wij zijn Food Academy Nijkerk

Dé opleider in de foodsector

Leer ons kennen

Over Food Academy Nijkerk

FAN is een samenwerking van 25 enthousiaste foodbedrijven uit Nijkerk en omgeving. Samen met onze partners in het onderwijs bieden we jou een praktische opleiding aan in de foodsector.

Onze mbo-opleidingen:

Deze opleidingen duren 2 – 3 jaar.

Hiernaast bieden we ook korte trainingen aan, zoals: Meewerken in de Productie (Pools) of Techniek voor Lijnoperators.

Wij hebben een samenwerking met Aeres MBO Ede, Barneveldse Techniek Opleiding (BTO) en Litop.

Een opleiding bij Food Academy Nijkerk betekent

😄 Werken en leren

Bij FAN heb je de mogelijkheid om BBL te volgen: werken en leren dus! De opleiding wordt voor je betaald én je krijgt ook nog eens betaald tijdens je opleiding. Niet verkeerd, toch?

🎖 Officieel diploma

We werken samen met verschillende mbo-scholen, waardoor jij een officieel diploma op niveau 2, 3 of 4 krijgt. Lekker bezig!

🧑‍🍳 Kijkje in de keuken

Die krijg je bij verschillende bedrijven. Het werken en leren gebeurt vooral op de werkvloer. In een lesweek heb je maar twee dagen les op school en drie dagen bij een bedrijf. Veel afwisseling dus!

🎓 100% slagen

Tot nu toe hebben alle studenten de opleidingen bij ons gehaald, dus we durven te garanderen dat jij je papiertje ook binnensleept. Ook na het slagen heb jij gegarandeerd een baan bij een van de aangesloten foodbedrijven.

🙋‍♀️ Persoonlijke aandacht

Geen grote groepen met studenten, maar kleine klassen. Hierdoor is er altijd goede begeleiding en tijd voor jou.

Aanmeldformulier

Meld je hieronder aan voor een van onze opleidingen.

• DD slash MM slash JJJJ
  • *Vul je telefoonnummer alleen in als je liever gebeld wilt worden.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.