FAN Lid worden?

Onze leden

Samen staan we sterk

In 2019 is Food Academy Nijkerk gestart als samenwerking tussen food (gerelateerde) bedrijven in Nijkerk en omgeving. Inmiddels zijn we een actieve vereniging van 24 bedrijven.

Bedrijven die aangesloten zijn bij Food Academy Nijkerk, profiteren van de naamsbekendheid van FAN en ontvangen goed opgeleide foodprofessionals. Daarnaast bieden we een actief netwerk voor onze leden, met interessante evenementen en onderlinge samenwerkingen.

Jouw lidmaatschap

Om lid te worden, betaal je een eenmalige entry fee. Daarnaast betalen alle FAN-leden een jaarlijkse bijdrage. Opleidingskosten verschillen per situatie en per student. Daarnaast zijn er verschillende interessante subsidiemogelijkheden, waar je als FAN lid van gebruik kunt maken.

Samen met onze partners in het onderwijs, nemen we studenten mee in de wereld van food: in het klaslokaal, maar juist ook op de werkvloer! Doe je mee?

FAN Lid worden? Meld je hier aan!

Naam(Vereist)
E-mailadres(Vereist)