Kennismaken met: Rowynn Marshall

Even voorstellen! Sinds kort is Rowynn Marshall werkzaam als Communitymanager bij Food Academy Nijkerk.

Rowynn is 25 jaar en geboren en getogen Nijkerkse. Ze heeft ervaring als lerares in het onderwijs, richt zich op projectmanagement en krijgt energie van het leggen van verbindingen tussen mensen én bedrijven.

“Als Communitymanager bij de FAN houd ik me voornamelijk bezig met de werving van nieuwe studenten en het managen van onze bedrijvenvereniging. Ik kom graag bij langs bij onze connecties om een kopje koffie te drinken en verder kennis te maken!”

Haar missie? “Samen met onze leden, zet ik me er graag voor in om de foodsector in én om Nijkerk tot een nóg aantrekkelijkere werkgever te maken!”

Heb je een vraag voor Rowynn? Of wil je graag met haar kennismaken?
Stuur een mailtje naar info@foodacademynijkerk.nl!