Dinerbijeenkomst BHN, Gemeente Nijkerk & FAN

Op maandag 13 maart kwamen er 27 connecties vanuit het gedeelde netwerk van de BHN, Gemeente Nijkerk en FAN bij elkaar voor de derde FAN-Dinerbijeenkomst.

Na een warm welkom van BHN-voorzitter René Krebber en Aeres (V)MBO Nijkerk directeur Annette Vermaas, gaf Joost Pater (Hoofd Logistiek bij Hoogvliet) een presentatie over ‘van taak gestuurd naar proces gestuurd werken’. Hij nam de aanwezigen mee in de geautomatiseerde werking van Hoogvliet’s dynamische logistieke afdeling.

Daarna genoten we van een heerlijk 3-gangen diner, verzorgd door Hart van Syrië onder leiding van Chef-kok Zaher Shalhoub. Tijdens het eten, werden er interessante gesprekken gevoerd over de samenwerking tussen onderwijs en bedrijfsleven. Docent Mark Reurink vertelde ons samen met een van zijn studenten meer over de lesstof van het vak ‘Voeding’ op Aeres (V)MBO Nijkerk.

Dit gaf een mooi bruggetje naar het laatste onderwerp van de avond: Het aantrekkelijker maken van de foodsector in en om Nijkerk. De aanwezigen, afkomstig vanuit de overheid, het bedrijfsleven en het onderwijs gingen met elkaar in gesprek over mogelijke samenwerkingen. Met als resultaat? Verschillende goede ideeën en waardevolle nieuwe connecties. Food for thought!

We kijken terug op een geslaagd event 💚

#samenwerken #dinerbijeenkomst #foodacademynijkerk