Dinerbijeenkomst 12 september

Op maandag 12 september kwamen directieleden van food(gerelateerde) bedrijven bij elkaar bij Kade 10 in Nijkerk voor een gezamenlijk diner. Dit evenement was een initiatief van Bieze Food Group, Gemeente Nijkerk en Food Academy Nijkerk.

Samen bespraken we actuele ontwikkelingen die impact hebben op de foodsector. Denk bijvoorbeeld aan: de huidige economie en arbeidsmarkt, het food netwerk in en om de gemeente Nijkerk en ons initiatief Future Food Makers (voorheen Business Driven Campus). Sprekers Berend Nannes en Jasper Kuipers (Rabobank) en Jurgen van Krevel (Bieze Food Group) deden hiervoor een aanzet, wat leidde tot waardevolle gesprekken aan de eettafel.

We kijken terug op een geslaagde bijeenkomst!

De dinersessies zijn specifiek voor directieleden van food en food gerelateerde bedrijven in de Regio Foodvalley. De volgende dinersessie vindt plaats in november, de datum volgt.

#food  #foodacademynijkerk