Bustour LOB-Eemland

Afgelopen donderdag was het zo ver! De LOB bustour van LOB Eemland.

Op deze prachtige zonnige dag hebben een groep decanen en mentoren een rondleiding gekregen bij drie verschillende mbo-locaties van Aeres MBO; Ede, Barneveld en Nijkerk en de Food Academy Nijkerk.

Tijdens de laatste stop van de dag, mochten we de deelnemers verwelkomen in ons leslokaal! FAN-Docent Jacoline Middelkoop en Marianka Vlam namen de aanwezigen mee in de wereld van food: de opleidings- én carrièremogelijkheden in onze sector, ons doel en onze lidbedrijven.

Ben je of ken je iemand uit het onderwijs die meer over ons initiatief wil weten? We komen graag met je in contact, ook voor het gezamenlijk organiseren van bedrijfsbezoeken, gastlessen en andere activiteiten voor leerlingen. Neem contact met ons op via: info@foodacademynijkerk.nl

#foodsector #werving