Bezoek Food Innovation Academy (FIA)

Op 12 juni hebben we met het bestuur, Maarten Kruisselbrink (gemeente Nijkerk) en Annette Vermaas (Aeres Nijkerk) de Food Innovation Academy in Vlaardingen bezocht. Het gaf erg veel energie om met elkaar na te denken over onze gedeelde dromen om regionaal onderwijs in de food te verzorgen voor (jonge) mensen.

Daarnaast hebben we gemerkt dat we veel van elkaar kunnen leren. Waar de FAN al wat verder is in het vormen van een vereniging met een mooi aantal aangesloten bedrijven, beschikt de FIA over een eigen locatie en verschillende onderwijspartners die zich aan hen hebben verbonden. Ook maakt innovatie een belangrijk deel uit van de opleidingen bij de FIA. Dit zijn dingen waar de FAN ook naartoe werkt. We gaan dit bezoek zeker een vervolg geven om meer kennis en ervaring uit te wisselen en waar mogelijk samen te werken!

Lijkt het u leuk om kennis te maken met de FIA? Laat het ons gerust weten!